Dalam Banyak2 Haiwan Haiwan Apa Banyak Orang Teka

1Dalam banyak-banyak hantuhantu apa yang pandai bersilat. 4 Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki Jawapan.


Teka Teki Soalan Photos Facebook

Banyak-banyak kera kera apa yang pandai menaip.

Dalam banyak2 haiwan haiwan apa banyak orang teka. Sila taip jawapan anda di ruang kosong yang disediakan dan tekan teka. Jawapan Teka Teki dan Silang Kata. Dalam banyak-banyak kuih kuih apakah yang orang akan makan tepinya sahaja tetapi tengahnya tidak dimakan.

Jom teka-teki dengan rakan-rakan dan keluarga anda. Teka teki yang paling susah. Ali bin Abu lembu bin apa.

5 Apa binatang badan kecik macam semut tapi mata besar bulb mentol. Banyak-banyak pemadampemadam apa yang pandai. Dalam banyak2 haiwan haiwan ape yang pandai mengaji.

Dalam banyak-banyak kuih kuih apakah yang orang akan makan tepinya sahaja tetapi tengahnya tidak dimakan. Ada ayam cacing gajah hingga paus. Kura-kuraala tu pun tak tahukeluar HEADtak paham jugakala kepala le.

Ada dua orang bapak dan dua orang anak mereka pergi ke hutan untuk memburu kancil malangnya mereka hanya dapat tiga ekor tetapi waktu kembali ke rumah masing-masing membawa pulangg satu ekor. Dalam banyak-banyak sate sate jenis apa paling panas. 3 Banyak-banyak mi mi apa yang boleh makan ngan ais.

Dalam nenas ada apa. Dalam banyak banyak singasinga apa tidak makan orang Jawapan. Singa sebabapabila dia mengaumia akan jadi Auuzubillah hi minassyaitanirrajim Soalan.

Kalau gajah lalu titititi tu patahlepas tu kambing pulak yang laluapa pulak yang patah Jawapan. Mungkin kamu nggak akan menyangka kalau beragam hewan itu bisa diutak-atik jadi teka-teki. 2 dari 2 halaman.

Dalam banyak2 haiwan haiwan ape yang pandai mengaji. Jawapan Teka Teki dan Silang Kata. Burung yang tak boleh terbang suka sejuk boleh berenang.

4Pada suatu hariibu monyet membawa 2 ekor anaknya berjalan-jalan sambil melintas jalanbila sampai di seberang ibu monyet itu menyatakan selamat kita. Dalam banyak2 binatang binatang ape tak boleh tengok matahari. Mar 03 2015 Soalan.

Teka-teki hewan paling receh tapi bikin mikir keras. Jan 12 2019 Tak kira apa kenapa kamu sedang mencari Teka Teki Binatang Apa Paling Kaya ini kami semua siap sedia membantu maklumat tersebut. Yang pergi berburu.

Sistem kita mengumpul soalan dan jawapan teka silang kata dan teka teki daripada silang kata yang popular teka-teki yang terdapat di media massa game Android dan lain-lain akhbar popular. 3Banyak-banyak satesate apa paling panas. Banyak binatang dalam dunia ini tapi binatang apa paling pemalas tak terurus.

Sbb kalau angkat dua kaki jatuh lah. Gajah terbang dengan apa. Macam mana boleh jadi begitu.

Bus skolah lah The OnLY bus yng pergi skolah. Ttp dia x mengalami kelukaanlalu dia memijak paku yg brtaburandan x luka jugaapabila selesai persembahan dia jln. Patah balik la Soalan.

Dalam banyak2 kotakkotak apa x leh angkat Jawapan. Bas sekolah lah the only bas pegi sekolah Banyak-banyak mi mi apa yang boleh makan ngan ais Jawapan. Bagaimana ada seorang pemandu dapat memandu tanpa melanggar kucing di tengah jalan sedangkan lampu kereta ditutup dan hari hujan.

2 Banyak-banyak bas bas apa yang pandai. Sebelum kita teruskan mengenai ini mari kita kaji lebih jitu apa yang dimaksudkan dengan teka-teki. Koleksi Teka-Teki Lawak Sampai Pecah Perut Azhanco.

Teka-teki ialah penyataan atau soalan yang mempunyai pembayang-pembayang tertentu yang bermaksud untuk menduga akal. Banyak-banyak pemadampemadam apa yang pandai. Kerana dia memandu waktu tengahari.

Ular Banyak-banyak bas bas apa yang pandai Jawapan. Dalam banyak2 binatang binatang ape tak boleh tengok matahari. Oct 23 2015 Soalan.

MILO AIS Banyak-banyak binatang binatang apa tangannya di kepala kakinya di kepala badannya di kepala. Seorg ahli silap mata tlh memijak kaca dgn tpk kakinya. 2Dalam banyak-banyak ayamayam apa ada pisau di belakang.

Banyak-banyak binatang binatang apa tidak berkaki. Singa sebabapabila dia mengaumia akan jadi Auuzubillah hi minassyaitanirrajim Soalan. Jul 06 2009 Banyak- banyak binatangbinatang apa keluar haid jwpn.

Dlm nenas ada ape. Oct 04 2019 61. Jangan risau kerana tak tahu jawab kerana anda boleh klik jawapan.

Banyak binatang dalam dunia ini tapi binatang apa paling pemalas tak terurus. Apr 05 2015 Soalan. May 19 2020 2.

Sistem kita mengumpul soalan dan jawapan teka silang kata dan teka teki daripada silang kata yang popular teka-teki yang terdapat di media massa game Android dan lain-lain akhbar popular. Soalan dan jawapan di bahagian ini adalah berkaitan dengan haiwan.


Raja Teka Teki Photos Facebook


LihatTutupKomentar